pondělí 30. září 2013

Tak je ten článek PR nebo ne?

Nejvíc mě dostavají ty podnikatelské weby o internetovém marketingu, kde se jednou (dvakrát, třikrát, ..) za čas autor rozhodne publikovat nějaký ten PR článek ve smyslu inzerce (tentokrát žádné how-to), načež v komentářích se žačnou ozývat rýpalové ("seomastrz") a označují článek za prachsprostý PR. Autor se pohotově ohradí ve smyslu: "asi jste to špatně pochopil, to není PR článek, já se s Honzou znám a článek jsme psali za asistence jednoho kolegy, je to info s částečnou recenzí.." (lold). A do toho counter-attack: "a proč tedy užíváte těch profláknutách hlášek s obraceným záporem na závěr, majících navodit objektivnost?". Pro přítomné seomastrz bych chtěl dodat, že jsem vyznačil keywordy a dělám nebývalou PR kampaň.
@shruwd

Žádné komentáře:

Okomentovat

Myslíš si o tom víc? Komentář je důfolou, tak si toho važ